21 Eylül 2009 Pazartesi

ATV Kanalını 7 Yıldır İzlemiyorum


Bugün nereden çağırışım yaptı bilemiyorum birden şunu hatırladım: ATV kanalı 14 Ekim 2002'de Derya TUNA isimli şahsı İbrahim TATLISES vurdurdu diye bir haber yapmıştı. Ana haber bülteninde söz konusu haber tam 34 dakika yer almıştı. 14 Ekim 2002 Günü Derya TUNA isimli şahsı birisi bir restorandan çıkarken tabanca ile bacağından vurmuş ve TUNA çığlıklar atarak yere düşmüş... "Beni kurtarın" çığlıklarını ATV kanalı o gece 34 dakika içinde 8-10 kez vermişti. Haberin toplam süresi 34 dakika. O geceki haberin kaydı ATV kanalının arşivinde mevcuttur.

Düşünün ülkenin önde gelen TV kanallarından biri diye bildiğiniz kanalı açıyorsunuz ve tam 34 dakika (otuzdört dakika) bir kadının bacağından vurulmasını ve çığlıklar içinde yere düşüşünü izliyorsunuz.

ATV kanalı bana bunu bir daha yapamadı çünkü 14 Ekim 2002'den bu yana, izleyicisine saygısızlık ve geri zekalı habercilik anlayışının üst düzey örneği olarak gördüğüm ATV kanalını bir daha açmadım, izlemedim.

ATV; Ana haber bülteninde bir kadının bacağından vurulmasını ve çığlıklarını izleyicisine 34 dakika izlettirmeyi habercilik sayan kanal...

1 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

hepsi benzer değil mi? bir ntv yi seviyorum en azından magazin içerikli haber verse(ya da vermek zorunda kalsa bile) uzatmıyor. ve çok hoşuma giden bir tavır sergilediler:muhsin yazıcıoğlunun helikopteri düştüğünde tümmm kanallar insanı kahreden bir şekilde ve aynen dediğin gibi uzuunnn uzuunnn tekrar tekrar o meşhur yardım konuşmasını verirken onlar "ailesine saygımızdan bu konuşmaları yayınlamıyoruz" dedi ve yayınlamadı!ne kadar ince bir davranış.